Informacja Rady Nadzorczej SM NOWY PROKOCIM o działaniach podjętych od rozpoczęcia kadencji

W trakcie trwającej od lipca 2024 roku kadencji, Rada Nadzorcza podjęła szereg działań mających na celu poprawę funkcjonowania Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowy Prokocim”. Wśród nich możemy wymienić między innymi: zmianę składu osobowego Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowy Prokocim” oraz wprowadzenie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowy Prokocim” mających na celu poprawę organizacji pracy oraz uzyskanie oszczędności wynikających ze zmniejszenia liczby etatów. Wprowadzono również zmiany w Regulaminie wynagradzania Członków Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowy Prokocim”, ograniczając nagrody jubileuszowe przy stażu pracy wyższym niż 35 lat oraz likwidując zapisy dotyczące zwrotu kosztów użytkowania pojazdów prywatnych do celów służbowych. Decyzją Rady Nadzorczej zostały obniżone opłaty za usługi kopiowania dokumentów, tak aby nie były zbyt wygórowane dla Mieszkańców Spółdzielni. Wprowadzono nowy, zaktualizowany Regulamin finansowania remontów zasobów mieszkaniowych oraz gromadzenia
i wydatkowania środków funduszu remontowego. Wprowadzono również zmiany w Regulaminie parkowania pojazdów na terenach zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Nowy Prokocim”, dzięki którym identyfikatory postojowe wydane po dniu 19.02.2025 będą ważne na czas nieokreślony, a nie jak do tej pory przez 2 lata.

Przejdź do treści